RSS

MAAFKAN AKU WAHAI SUAMI… (via Genta Rasa)

23 Aug

Pengisian yang bagus…. 🙂

MAAFKAN AKU WAHAI SUAMI... Maaf kepada semua pengunjung yang tidak sempat saya layan respons mereka. Benar-benar saya cuba meluangkan masa, tetapi kekadang tidak upaya jua. Dan bagi mereka yang mohon menjadi teman di FB saya, maaf jika saya tidak memberi respons. Saya jarang benar ke FB sejak akhir-akhir ini. Besar kemungkinan akan saya tamatkan sahaja kehadiran saya di FB. Untuk mereka yang meminta saya menulis NOTA HATI SEORANG WANITA… saya dahulukan dengan tulisan dan … Read More

via Genta Rasa

 
Leave a comment

Posted by on August 23, 2011 in Uncategorized

 

Tags: , , , , ,

Leave a Reply

 
